tirsdag 7. januar 2014

LYS OG SKYGGE-GLEDER, og noe sol og oppholds-lengsel!!

Kristiansand har den siste måneden  hatt temmelig skiftende og til tider dystert vær.....                  
Utsikten veksler fra fasinerende lysbrytninger i det fjerne eller regnvåte ruter  som minner mer om tårevåte kinn!  






Da gjør det godt med litt frekt, rødt i vinduskarmen!!


Dette er tatt i dag, en periode midt på dagen hadde vi et kraftig grått lys....men så ble det skyggeland igjen!!

Har vært inne og sjekket  www.yr.no og jeg gleder meg til fredag, lørdag og søndag...det skal komme SOL!!!!!
Så nå lades foto-batterier og nye fotomapper for 2014 er klare.......
GODT NYTT ÅR ALLE SAMMA!
Vi går mot lysere tider, sakte men sikkert!!!


1 kommentar:

  1. Jeg kan ikke takke Dr. EKPEN TEMPEL nok for at jeg hjalp meg med å gjenopprette glede og trygghet i ekteskapet mitt etter mange problemer som nesten fører til skilsmisse, takk Gud for at jeg mente Dr. EKPEN TEMPEL til rett tid. I dag kan jeg si til deg at Dr EKPEN TEMPEL er løsningen på det problemet i ditt ekteskap og forhold. Kontakt ham på (ekpentemple@gmail.com)

    SvarSlett