fredag 15. juni 2012

"BARE FANTASIEN SETTER GRENSER!"

Er det sant? At bare fantasien setter grenser? Det skal ikke stå på fantasi, tror jeg..... Da er det vel heller et spørsmål om en har penger til å virkeliggjøre fantasien!!! Men i går kveld, natt satt jeg - og fantaserte!!!! Det er tid for prosjekt!! Dette er "HAGEPROSJEKT-2012. Sist fredag 8.juni, stakk jeg innom Kvarstein gartneri for å sjekke hvordan jeg skal begynne dette prosjektet? Snakket med "stein-mannen", men han sa jeg måtte nok begynne med å snakke med "hage-damen-Anne", henne kunne jeg ringe på torsdag. Torsdag var i går , og jeg ringte, og vi avtalte at hun skulle komme i dag fra 8-9. En time i hagen, prate og komme med ønsker. Så lager hun en hageplan, prisoverslag. Derfor hadde jeg lyst til å samle alle de ideene vi har ift hagen og tegne opp en skisse, før vi skulle treffe henne i dag. Disse bildene ble plukket ut som inspirasjon for egne ideer, og skisse ble tegnet,- både 1-2 og 3 ganger.... Etter å ha vandret rundt i hagen sammen med henne og en sverm med knott, skulle hun sjekke litt, få med seg "stein-mannen" for å kikke, og komme med et prisoverslag. Spennende....nå er vi i gang! Vi kan jo begynne med en kjent aktivitet i helga: Rive opp, spa opp, klippe alt som har frødd seg av små-trær i lynga... God helg dere!!! Nå vet dere hvor dere finner meg; uti lynga-uti lynga!!!!

1 kommentar:

  1. Hei, uti lynga er et trivelig sted å være! Lykke te med spennende hageprosjekt

    SvarSlett