søndag 20. mars 2011

Nå har jeg vært der....

Jeg syns det er så gøy å "være og ha vært",
sånn her og der!
for eksempel å gå på Opera-taket,
- der har jeg vært for leeenge siden!
På toppen av SAS-hotellet,
-det visste jeg ikke var no å ha lyst til engang,
men der var vi i går kveld blant masse folk og kjempeutsikt og måneskinn!
- så der har jeg vært!
(Etter en deilig middag på Aker brygge med mannen og gode venner, mmmm!)

Nesten samme opplevelse på www.q33.no
- hotellet vi sov på i helga.
Liker sånn opp på toppen av....

Men i dag var ønsket opp å se Holmenkollen!
- og det fikk vi gjort!
Om et par timer skulle siste runde av skiskytter-konkurransene gå av stabelen!
Vi fant den flotte plassen,gratisplass,nå snakker vi....
så vi kunne ha sett de ogsaå,
sett de både en og to og tre ganger
+ på storskjerm
DET er også noe å skryte av!
-Så der har jeg vært!







...og sett den på nært hold!
Skikkelig sprett!

Men det kjekkeste denne helga var;
å treffe en lang slyngel og få en klem
- der på toppen!
Det var kjekt å ha vært der, og'!
(Besøk til Brumle-mellommann på folkehøyskole i Oslo!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar