torsdag 7. oktober 2010

Interiør, vakkert, vakkrere, vakrest!

Til morgenen i dag så jeg på frokosttv igjen, det er luksus-følelse, å ha tid til å bare sitte der med avis, tv og frokost og pc'n...
Der viste de fem hjem fra hele Norge, som er finalister i "Norges vakreste hjem"- konkurranse. Kåringen skjer i morgen.
Men det som slo meg, var hvor like disse hjemmene er!
Alle er lyse, beige, litt tapet som bryter litt, hva er så spesielt med disse? De er vakre, men hvor mye viser de av det individuelle? Ift hvor mye har de jobbet for å fylle en stil, merkelig at disse damene er så like i smak, enten de bor langt nord eller vest eller sør eller øst i landet?

Jeg får lyst til å utfordre meg selv,
hva er vakkert og hva omgir du deg med?
Jeg har allerede tenkt litt på det, og kjenner det er noe i dette lyse, vakre koblet sammen med gamle ting som tiltaler meg.
Rart hvordan moten fanger opp noe jeg lengter etter inni meg, eller har moten lurt det inn i meg uten at jeg har merket det?
Hva er mote?
Kan jo merke at jeg har lyst på noe i "den eller den retning"..og når det da plutselig er der foran meg, så treffer det, noen andre har tenkt det samme!
En bølge, motebølge, trend, en lengsel....
Her kommer noen deilige glimt fra Ragnhilds koselige hjem....
En liten, koselig leilighet i Mandal som bærer preg av eierens spennende smak! Og her er det mye mere å hvile blikket på og nyte enn disse bildene har fanget opp, dette er bare noen smakebiter!







Takk for gjestfriheten, tillatelsen til å stjele glimt og
lykke til med interiør-bobling, her har du instinkt og evner, min kjære venn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar